piątek, 18 marca 2011

Witam!

Przede wszystkim witam wszystkich ,którzy zaglądają właśnie na ten blog.Ten blog jest formą zadania dla mnie.Zadano mi i innym studentom ASP w Gdańsku na przedmiocie pt.Technologie informacyjne stworzenie własnego bloga tematycznego.Początkowo dosyć sceptycznie się do tego pomysłu odnosiłam,ale teraz myślę ,że jest to wspaniała okazja do podzielenia się z innymi własnymi zainteresowaniami i fascynacjami.Skąd tytuł?Blog będzie sukcesywnie przestawiał dzieła sztuki wysokiej inspirowane kulturą ludową, ale i same obiekty sztuki ludowej.Pragnę wzbogacić blog dodatkowo artykułami znalezionymi przez mnie i linkami do ciekawych stron internetowych, poruszających tę tematykę.Generalnie nie będą  to na pewno odkrywcze przedstawienia w tym temacie,gdyż nie jestem specjalistą,będzie to raczej migawkowe przybliżenie Wam najjaśniejszych gwiazd na firmamencie mojej wrażliwości i wyobraźni,które można sklasyfikować w tym temacie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz